sobota 1. října 2016

King Maulg

Company: Figone
Size: 54 mm
Paint: acryl and oil



Milan D.

3 komentáře:

  1. Ahoj, dlouho jsem tu nebyl, a tak jsem si říkal, co přibylo:D. Zajímavé ztvárnění Maulga. Carrasco je špičkový sochař, a tohle je jednoduchá, ale skvělá figura, ale většinou jsem jej viděl v takových různých odstínech zelené, nebo v tělové barvě. Tvoje verze je taková zemitější, a i když jsem si ze začátku nebyl jist, myslím, že to má něco do sebe. Moc se mi líbí stínování břicha a trupu. A zbraň je fakt parádní. Řekl bych, že je to TMM, ale mohlo by to být i brutálně mistrovské NMM. Jak to je s tím kovem (prosííím, prozraď)?

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, jedná se o kovovou barvu na kterou jsou nanášeny různé washe. Nic víc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mazec!!! Vypadá to skvěle! Tohle by možná taky chtělo nějaké sbs, na kovové povrchy. Co vím, tak s kovy má problém kde kdo... Jen nápad :P. Hezký den Borek

      Vymazat