sobota 24. září 2016

Grunkful the forgotten

Company: Mproyec
Size: 54 mm
Paint: acryl and oil


CZ
Tento model jsem maloval pro jednoho sběratele a chtěl jsem si vyzkoušet nový způsob malby.

EN
I have painted this model for collector and I wanted to try a new painting process.

CZ
Základní barvu jsem použil ve spreji. Černou a bílou
EN
I used black and white spray.


CZ
Pro předstínování pleťové barvy jsem použil tmavě modrou a béžovou. Vše stříkací pistolí.
EN
For  pre-shading I used dark blue and beige. All painted by airbrush.


CZ
Další krok byla pleťová barva. Opět stříkací pistole. Snažil jsem se nepřekrýt spodní barvu.
EN
Next step was skin colour by airbrush. I tryed to not overlay the pre-shading.


CZ
Měl jsem nápad namalovat tetování, ale byl to špatný nápad. Vůbec se mi to nelíbilo.
EN
I had an idea to paint tattoo, but it was a bad idea. I did not like it.


CZ
Musela následovat koupel v acetonu.
EN
It had to be acetone bath.


CZ
Nový start. Tentokrát bez tetování.
EN
A new start. Without tattoo for this time.





CZ
Několik fotek z postupu malby. Určitě se nebojte malovat. Nejhorší věc co se může stát je, že model umyjete a začnete znova :o)
EN
Some photos from painting process. Don´t be afraid of painting. The worst thing that could happen is that you clean the model and start again.



Díky.
Thank you

Milan D.





2 komentáře:

  1. Zrovna nedávno jsem Grunkfula zmínil v komentu u DT. Krásný dynamický i silně atmosferický skulpt. Latorre je král.

    Výpadá výborně, i když je škoda, že u takto velkého skulptu jsi neudělal víc barevných detailů, což všichni víme, že umíš výborně :). Toho tetování je škoda, ale pokud nesedělo, chápu. Taky jsem se naučil nemilosrdně předělávat, co se mi nelíbí.

    Abych si to ujasnil, základy jsi stříknul pistolí tak, že jsi získal nějaké základní stínování, a pak jsi je dotahoval olejem? Nebo olej byl použitý jen na některé plochy?

    Dík za případnou odpověď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jen nevím, jaké barevné detaily máš na mysli.

      Ano, je to tak, jak jsi napsal. Pistolí jsem si udělal předstínování a následně nástřik pleťové barvy. Snažil jsem se nepřekrýt modrý stíny. Potom přišel na řadu olej. Je použitý po celé ploše.
      M.

      Vymazat